| |
| |
| |
|
Využití VBA jako nástroje pro tvorbu podpůrných firemních aplikací
Kadlec, Aleš ; Bernát, Michal (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci aplikace určené do skladu náhradních dílů. Hlavním cílem aplikace je tvorba názvů náhradních dílů. Tato aplikace dále umožňuje exportovat stavy skladu, zjistit seznam vytvořených fotodokumentací a nahrát data ze zdrojového souboru aplikace vyhledavače náhradních dílů. Aplikace je implementována v prostředí Microsoft Excel v jazyku VBA. Aplikace bude využívána ve skladu náhradních dílů, kde si klade za cíl zefektivnit práci a sjednotit názvy jednotlivých dílů konkrétní kategorie.
|
| |
|
Zavedení 3D tiskárny do malého podniku
Kodejšová, Jana ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tato práce se zabývá zavedením 3D tiskárny do malého podniku. Teoretická část se zabývá technologií 3D tisku, typy 3D tiskáren, dále zde jsou uvedeny základní materiály vhodné pro 3D tisk. Praktická část se věnuje pořízení 3D tiskárny do podniku, který se zabývá ser-visem a prodejem jízdních kol a dalších cyklistických potřeb. Zde jsou kromě výběru nej-vhodnější 3D tiskárny pro tento podnik také uvedeny příklady konkrétních dílů, které by si tento podnik pro svou potřebu mohl vytisknout. Celá práce je zakončena zhodnocením in-vestice do 3D tiskárny, zdali se pořízení tomuto konkrétnímu podniku vyplatí.
|
| |
| |
|
Analýza automobilového poprodejního trhu
Čablová, Eva ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Duszek, Igor (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na český B2B trh s náhradními díly do automobilů. Obsahem první kapitoly je vysvětlení teoretických marketingových pojmů a metodik, se kterými je poté pracováno během praktické části práce. Druhá část diplomové práce je věnována podání obrazu o současné situaci na automobilovém poprodejním trhu. Čtenář je zde blíže seznámen se subjekty podnikajícím v tomto odvětví, dále pak se svazy a sdruženími, do kterých jednotlivé subjekty vstupují s cílem hájit své společné zájmy a práva. Obsahem kapitoly je také bloková výjimka, která legislativním charakterem výrazně změnila pravidla prodeje náhradních dílů a oprav vozidel. Třetí část je věnována programu Náhradní díly Opel, který byl vytvořen pro prodej originálních náhradních dílů Opel nezávislým servisům. Obsahem kapitoly je také srovnání podobně zaměřených programů dalších výrobců vozidel a také srovnání s nabídkou konkurence v podobě nezávislých distributorů náhradních dílů. Diplomovou práci uzavírá marketingový B2B výzkum, který měl za cíl odhalit míru spokojenosti s obsahem a pravidly programu Náhradní díly Opel. Respondenty výzkumu byly zástupci autorizovaných servisů Opel. Výsledky výzkumu byly importérem využity pro plánování marketingových aktivit v rámci programu pro rok 2013.
|
| |